Saturday, June 8, 2013

First Reunion G in Melaka : BBQ @Pantai Putri

!Assalamualaikum Semua!

Hari tue, syafa dah cerita pasal perjalanan Reunion kami di episod 1 dan episod 2 . So, seperti yang dijanjikan, inilah last episodes of our meeting after three years.

Lepas bercruise di atas bot, ktorang bergerak ke Pantai Puteri untuk berBBQ pulak. Syok tol!! Di kala orang lain sedang enak bermimpi, ktorang baru nak hidupkan api. Apedaaa! Hahaaaa.

Dengan hanya bertemankan lampu yang menunggu hari untuk meletup dan padam jew, ktorang gigih membakar ayam yang telah diperam oleh Encik Zairul terlebih dahulu. Hahaaa. Tapi kan syok jugak la buat bendalah ni dalam kemalapan malam. Heheee. 

Tak payah banyak cerita. Pics kat bawah akan menceritakan segala- galanya. =)


































Before berpisah, ktorang sempat bersalam- salaman, bermaaf- maafan *Macam raya la pulak. Hehee*. Sedih pulak bila mengenangkan lepas ni susah dah berkumpul macam ni. Tambahan pula, ada yang dah grad, then nanti ramai yang sibuk dengan projek tahun akhir a.k.a FYP. Sedih taw! Tapi ktorang dah berpakat, dalam masa tiga tahun dari sekarang, ktorang akan berkumpul balik di sebuah pulau. Pulau mana?? Still undecided. =)

Hopefully,  apa yang kami rancang ini akan dimakbulkan oleh Allah. Senang hati melihat kawan- kawan yang semakin tua *Termasuk syafa. Hehee* Masing- masing semakin matang even masih ada yang berperangai kebudak- budakan antara kami. Well! That's the sweet things. Mereka lah yang selalu bersama syafa di kala syafa menghadapi kesusahan, memberikan semangat dan dorongan untuk terus berjaya. Thanx korang!


Syafa sayang korang sampai bila- bila.. =)


~The End~

5 comments:

Teena Tna said...

Best nyer reunion!! Kitorang tak tau la nk wt bila..

Akak sy rasa macam susah nak baca entry ni sebab font dia tulisan berangkai, kalau font yg biasa mungkin lebih mudah untuk dibaca ^ ^

Fais-SKA said...

wowww..nmpk best..sdap je bbq 2 :)..ha3 korg bbq kul bape?? mgntok kot kalu lwt2 sgt

syafawatIkmal said...

hahaa.. memang sedap pun fais.. =P
Ktorang hidupkan api pun dah pukul 11.30.. Memang sampai ke pagi la kt situ. Pkul 2.30 bru gerak blik KL.. Hahaaa..

No name said...

Eh banyak pak aku nampak pic budak baju hitam tue. Admire ek?.. hahaha

syafawatIkmal said...

eh mane ade Lizzie.. Kit admire yang lain drpd yang lain.. Ade gak lam pic tue.. hahaaa...
Clue:: Blocking colour