Thursday, April 25, 2013

My Crush!!!

!Assalamualaikum!



Hi guys! 
Pernah tak korang jatuh cinta??

Of course la  tak  pernah kan??? 
Heheee. . .

Aku pulak. . . . . . .  Hmmmmmm. . . . 


Susah nak cakap la. . . But i got many. . 
Eh!! many??? 

Mak aih hang!!
Orang lain satu jew che kak oi. . . 
Hahaaaa. . .

Seronok jugak ade crush ni. . . Rangup sangaatttttt!!! 

Rangup??? 
Tue crunch la. . 

Eh yekew??? Hahaaa. . .

But now, i got a new crush. .  Dah lame dah sebenarnya. . 
Cuma the fefeeling tue baru datang menjengah *Chewah!!!*

Rasenya dah agak lama crush ni. . Cuma aq jew y asyik menafikannya. . .

And it's already been for almost 3 years!!!!!

So....................................


Bukan ku pinta perasaan ini ,
Tapi ia menjengah di kala aku sedang mencari , 
Mencari-cari di celah- celah lautan insani,
Nan bertaut di hati ,
Cinta suci . .

Kenapa hanya engkau yang muncul di hati ,
Hanya Allah jua yang mengetahui . .


Tidak ku pinta begini ,

Cuma doaku merangkak hari ,
" Jika aku pemilik rusukmu yang hilang itu , 
suburkanlah perasaan ini Ya Allah . . 
Tapi jika sebaliknya, moga hati ini cekal. .  
Dan kau bertemu cinta mu yang sejati. ."


Pergh!!!!! 
Den berpuitis malam ni. .  Heheee. .

Anyway, ini just perkongsian jew. . 

Amek feel sebelum study. . 

Lastly. . . .

Happy weekends everyone =)

p/s: : : : 
 "Hargai orang yang menyayangi kita. .  InsyaAllah , cinta sejati tak pernah lari tapi mendekati. .'





4 comments:

iEdYa AbDuLLaH said...

doa k...hehe

S.K.A said...

ha3..jiwang..pape pn jga hbgan bia kekal ke jnjang pelamin =)

syafawatIkmal said...

thanx dayah.. =) InsyaAllah..

syafawatIkmal said...

insyaALLAH s.k.a.. kalu ado jodoh antara kami =)